Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 15 januari 2010

Fröer .


Idag kom fröerna jag beställt från Impecta med posten.Kände hur längtan efter våren gjorde sej starkt påmind.Det är mest grönsaksfröer jag köpt i år.Har beställt en del blommor från Spezialplant,som kommer i april maj.Tänker så i lådor i vår ,gjorde det det förra året.Maken snickrade ihop en träram och gjorde ett lock med bubbelplast.Så det gick bra att så ganska tidigt.Ska göra så även i år med den skillnaden att jag nog vill ha en låda till.Ska även byta plats på lådorna.Vart har jag inte riktigt bestämd ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.