Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 10 januari 2010

Lite lur



Så här har vi gjort för att trolla bort en gammal mur som höll på att trasas sönder.Den står inte på vår sida av tomten så vi fick lov att fråga grannen om det var ok att vi fixade till sidan mot oss .Och det hade de inte som tur var.I dörren och fönstren sitter det spegelglas
,som gör att man blir lite lurad ibland när man går förbi.Det blev faktiskt mycket lyckat .Muren är ju borttrollad .Det ser ut som ett hus med platt tak.Ett av våra barnbarn frågade en gång,vad är där för hus ni byggt ?Sen har vi planterat en hel del nya växter runt om.Förut hade vi en kaprifol som klättrade på muren men den tog vi bort och gjorde en stor rabatt framför muren istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.