Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 23 januari 2010

Trägårdsböcker




Det här med trädgårdsböcker har blivit nästan nödvändighet för mej under den mörka årstiden.Där kan jag drömma mej bort och sitta och planera nya saker jag vill göra i trädgården när våren äntligen behagar infinna sej.Boken om växthuset av Maria Åberg Secher har gett mej många tips om vad man kan göra i sitt växt hus.Tex bilden på hyllorna fick mej att köpa och sätta upp liknande i mitt växthus och dom har jag haft mycket nytta av sedan de kom på plats.

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt att sätta sig ner med lite inspirerande trädgårdslitteratur och bara drömma sig bort!
    Den där boken om växthus verkar intressant, den får jag ta och kolla upp!:)

    SvaraRadera
  2. Härlig när man blir inspirerad vad annars kan man göra sådana här kalla dagar.
    annika

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.