Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 17 januari 2010

Tufftalåda


Kommer inte ihåg om är precis så det heter när man bygger lådor eller  tråg.Med mycket torv i cementen alla fall så har jag med hjälp av maken gjort den här.Just nu finns det bara två stånd med blåsippor varav den ena är röd+Snödroppar. Och några fyllda vitsippor i tråget.Men jag har beställ lite nya växter som ska ner där.Bland annat en ny Lewesia,med lite gulaktiga blommor..Den lilla barrväxten har blivit lite för stor för tråget så den finns på annan plats i trädgården.Ska bli roligt att få göra om med lite nytt i vår

2 kommentarer:

  1. Det var ju jättesnyggt! Det är ganska kul att gjuta. Jag har lite planer inför sommaren. Tur att vi har en cementblandare, ha ha

    Anki Lindgren

    SvaraRadera
  2. Jättsnyggt, en sådan skulle jag gärna också vilja ha.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.