Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 22 februari 2010

Fara för harar

Vi får täcka fler och fler träd och buskar för hararna gör stor skada i trädgården.I förgår fick jag se att dom  gnagt av barken på en stam på guldregnet.Som tur var hade dom valt den smalaste och klenaste stammen.Men nu har vi satt upp skydd även runt den.Jag tror det blir en obehaglig överraskning när snön smälter bort och alla skador kommer fram.Mina rosor det vet jag har de gått mycket hårt åt.

4 kommentarer:

  1. Skittrist!!! Vi har inte ett spår efter några djur nu, de har väl svält ihjäl. Snön är bortskottad från vårt hustak nu och det har smält som pistolskott i huset hela kvällen och natten, t o m så att sängen vibrerade 03.42 i natt och jag flög upp! Jösses!!!

    SvaraRadera
  2. Usch, ja det är mycket snö nu och mer är på väg ned.......Harar har jag inte problem med, men jag har sett rådjuren här på kvällarna. Fast ännu har jag inte sett några skador. De är mest vi fågelborden och äter. /Anette

    SvaraRadera
  3. This is my first time pay a quick visit at here
    and i am really impressed to read all at single place.

    Also visit my web blog; Arizona Auto Insurance

    SvaraRadera
  4. It's an remarkable piece of writing in favor of all the online viewers; they will obtain benefit from it I am sure.

    Feel free to surf to my web-site Tax attorney

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.