Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 12 februari 2010

Raport från en källare

I källaren är det vår Allt utom cyklamen fröerna har grott.Kamelian har slagit ut sin första blomma Rosmarinen som jag har en uppstammad planta av har börjat växa så sakta drog med handen genom bladen oj vad gott det doftade.Många av pelargonerna blommar och knoppar poppar upp överallt.Det blir tufft sedan när jag ska plantera om dom och klippa ner .Men det kommer ju snart nya igen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.