Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 5 mars 2010

Den här ginsten har hararna trots nät runt om på något sett kunnat komma åt att äta i vinter.Och när jag såg det så var större delen borta.Såhar de gjort förut ett år,men den kommer som tur är igen.Fast jag får ju räkna med att det tar ett par sommrar igen.


Blomsterkornellen verkar det som om de inte gillar.Men mitt egen händigt uppstammade paradisträd har de gått illa åt på stammen De har inte gnagt runt om så det går kanse att rädda den hoppas hoppas.

2 kommentarer:

  1. My spouse and I stumbled over here different page and thought
    I may as well check things out. I like what I see so now
    i'm following you. Look forward to finding out about your web page for a second time.

    Here is my web page; Arizona Auto Insurance

    SvaraRadera
  2. Thanks a bunch for sharing this with all people you actually recognise what you're speaking approximately! Bookmarked. Kindly also talk over with my site =). We could have a link trade agreement between us

    My web site :: Vasectomy reversal

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.