Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



lördag 13 mars 2010

Lite hjälp till våren

Fick för mej att gräva upp ett par plantor av den här Auriklen idag.Ja inte ute för där är allt täckt av snö,utan i den stora krukan som står i växthuset,såg att bladen börjat röra på sej och så kommer det nytt nerifrån.Det blev två krukor så nu har jag något roligt att kolla varje dag.Blir intressant att se när blommorna dycker upp och hur lång tid det tar.Våren kan behöva ha lite hjälp på vägen.
Har varit in och läst Claus Dalbys blogg nu på morron.Blir intressant att följa hans blogg.Tyckte mycket om hans medverkan i trädgårdsprogrammen med Blomstermålarinnan Anne.Tyvärr så är hon borta nu.

1 kommentar:

  1. Definitely believe that that you stated. Your favorite justification appeared to be on
    the net the simplest factor to keep in mind of.
    I say to you, I certainly get annoyed at the same time as people
    think about issues that they just do not recognize about.

    You controlled to hit the nail upon the highest and
    also defined out the entire thing with no need side effect ,
    other people could take a signal. Will probably be again to get
    more. Thanks

    Feel free to surf to my page; Arizona Car Insurance

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.