Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 7 april 2010

Lycka på posten

Fick hem de Auriculer som jag beställt från Rays Perennials.Honom kan jag verkligen rekommendera. Plantorna var jättefina.Två av dom hade även knopp.Så roligt det är när man ser att det ligger omtanke bakom leveranser med blommor.De var så bra packade.Och brevbäraren vi har är så gullig och tar med sej de flesta paket som jag får.Blommor är ju inte det lättaste annars att skicka på posten,men här var det inga problem tack vare avsändaren.Här är länken till Rays hemsida om någon vill titta vad han har.
http://www.raysperennials.se/

1 kommentar:

  1. Otroligt fina plantor, man kan inte tro att de varit ute på resa. Tack för länk-tipset.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.