Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 25 maj 2010

Ett träd fattigare


Tyvärr så har det här trädet(En hängkaragan)dött i vinter.Vi har haft det i ganska många år.Synd.En gul klängros har även den tackat för sej i vinter+ett par rabattrosor.Även vårt gullregn som har vart så vackert verkar vara på väg att ge upp.Det är så tråkigt när träden dör som har vuxit sej stora och fina.Sätter man nytt får man ju vänta ett bra tag innan det blir något av det.Sockblomman och löjtnantshjärtat är ännu större och finare i år därimot.Bilden är tagen förra året.

1 kommentar:

  1. Nämen så trist att hängkaraganen hade dött :( de är fina. Ja,det tar sin tid igen förrän man har någon höjd och omfång på de nya plantorna...Hälsn.Saga

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.