Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 11 maj 2010

Lite lek.


Har roat mej i trädgården.Vi tog ner stammen av ett gammalt äppelträd
som började luta lite .Har haft en clematis klättrande i den men
vintern hade gått hårt åt både stammen och clematisen.Det fanns ett så bra hål
så jag bad att få en bit avkapad .Sen har jag planeraten Heuchera i hålet .
Ser lite kul ut tycker jag.Dagen har varit så härlig med sol och inte den där isiga vinden.
Nu så ska jag gå ner på stan och ta min tredje fästingspruta.Glad att jag kom mej för att börja förra året.



1 kommentar:

  1. Detta blev ju riktig bra.
    Likte det jeg.
    Er så glad i bilden du har i headen din med.
    Ditt drivhus ser riktig ryddig ut.
    Ha en trevlig kveld.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.