Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 13 juni 2010

En regnig och blåsig helg.

Har gått en runda i trädgården för att se hur mycket som blivit skadat under den här blåsiga och regniga helgen.Men till min stora glädje så har allt klarat sej bra.
Bilderna jag visar idag är av sådana växter som jag har mest för de vackra bladens skull.Det finns ju så otroligt många växter som har så olika former och gröna toner på sina blad.Och inte bara grönt de är flerfärgade med vitt gult,rosa ja alla möjliga färger.Så roligt när man får till en bra kombination.
Sen har jag en och annan färgklick med.Nävorna börjar nu Vallmon är i full blom.Ja det är så många vackra blommor just nu så jag vet inte vad jag ska visa.Hoppas ni tycker om de här.

3 kommentarer:

  1. Mycket fint du har trots ovädret!
    Eva

    SvaraRadera
  2. Hi Dear, are you genuinely visiting this site daily, if so afterward you will
    definitely take pleasant knowledge.

    Here is my blog Arizona Auto Insurance

    SvaraRadera
  3. My spouse and I stumbled over here different web address and thought
    I might as well check things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to checking out your web page yet again.

    Here is my web site Uk Homeowner loans

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.