Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 10 juni 2010

Mörka moln idag

I dag så får man titta på sina blombilder och låtsas att solen skiner och det är varmt och skönt.Molnen hänger tunga över oss här. Det kom några mm regn,men det behövs nog lite mer.Men det var bra att det tog bort en hel del av all den gula pollen som täcker allting. Vi har vart duktiga och städat idag så nu känns det ok.Resten av dagen får nog gå i slappandes tecken.Borde väl gå ut och forsätta rensa ogräs men jag tror det får vara idag.Imorgon är det en ny dag.


3 kommentarer:

  1. Vi har fått 58mm regn i veckan så jag är lite trött på det nu. Vill ha trädgårdsväder.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera
  2. Härligt med blommbilder i regnrusket ;) men regnet behövs faktiskt och det ser ut som om det skall klarna upp lagom till helgen.

    Läste föregående inlägg och om "lycka" och det är precis som du skriver, att lycka är de små guldkornen i vardagen :)

    Ha en skön helg :)

    SvaraRadera
  3. Det har varit lite mycket regn nu men jag hoppas att det blir bättre till helgen//Britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.