Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



onsdag 16 juni 2010

Nävor

Nu börjar nävorna blomma så fint.Överst den rosa med mörka streck är en Silkesnäva Ballerina.Den under  har jag sått för många år sedanoch den är samma som de blå och vit strimmigaFast ibland så blir de helt blå.Den mörka blå är en nätnäva
.Vi hade vår dotter med sina fyra barn och två hundar här på fika igår.Oliver den ynsta gick ut nian så det måste ju firas.Hundarna fick lite lite tårta med.  och lilla Tiquila dansar på kommando  och så fick hon en klick grädde av sin matte.Som belöning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.