Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 27 juli 2010

Gott om plats.

Igår var det svalt och skönt ute så då passade jag på att rensa bort en massa prästkragar som frösått sej överallt.Så helt plötsligt så har jag gott om plats för nya växter.Har mycket mer som ska bort men idag var det för varmt.Och så har vi haft besök av dotterns svärfar och han är dagmatte till dotterns hund Vippa.Så hon  och jag hade en mysstund i soffan medan gubbarna var i snickarboden och sågade till lite grejer.

2 kommentarer:

  1. Det är nått gubbar är bra på - alltså försvinna till nån snickarbod eller garage eller verkstad och sen snacka i timmar. Fast det är dom väl unnat och så får man ju själv lite ledigt just då!

    SvaraRadera
  2. I don't know if it's just me or if everyone else experiencing
    problems with your site. It appears as though some of the text on your posts
    are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them
    too? This might be a problem with my browser because I've had this happen before. Kudos

    Also visit my web blog - Arizona Auto Insurance

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.