Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 13 augusti 2010

Lite godis

Kan fortfarande plocka lite jordgubbar i växthuset.Kommer att hålla på och blomma tills frosten tar blommorna.Lite kul att ha det så.
Fick en liten chock förut när jag satt på datorn förbindelsen med Internet var bruten igen.Men så kom jag ihåg att det stod i tidningen att de hade gjort en provisorisk lagning av de av grävda kabeln.Så jag väntade ett par timmar och vips så var det klart.Kände mej som en riktig datanörd igår när jag lyckades koppla in gubbens dator i hemnätverket.Fast han behöver köpa sej en ny.Hans är helt kass.

3 kommentarer:

  1. Härliga gubbar!
    Visst är det tråkigt med all teknik som inte funkar när man nu gått och gjort sig beroende av den...

    Ha det fint! Hillevi
    PS Tycker det finns mycket som blommar fint hos dig.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att kunna plocka jordgubbar fortfarande. Så skulle jag också vilja ha det. Ha det bra. / Kerstin

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.