Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 15 september 2010

Hala berg.

Eftersom det klarna upp lite och solen tittade fram så gick jag ut och började fylla på ny jord där jag grävt bort en massa frösådda ogräs mest.men det hade ju regnat på morgon så berget var ju snorhalt.Var nära att drutta omkull flera gånger.Men envis som man är så fick jag färdigt på ett ställe i alla fall.Jag har flyttat en del vivor och så satte jag dillpionen där.tror det  kommer bli bra.Får forsätt där jag tog bort växter en annan dag det lutar så mycket där så jag är livrädd att fötterna ska gå sin egen väg .

1 kommentar:

  1. Tur att du inte gjorde dig illa!
    Jag önskar att jag hade ett berg, halt eller inte, i trädgården. Jag har en helt platt villatomt, så man får jobba med lite upphöjda rabatter och med växter i olika höjd.

    Ha det riktigt bra!
    Christina

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.