Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 21 september 2010

Paket med lökar

Blev lycklig idag när posten kom.Fick två paket med tyger som jag beställt och så kom alla lökar som jag längtat efter.Så hade de skickat med tre paket med bonuslökar till mej.Sånt gör mej glad.Hoppas nu braa det blir väder så man kan gräva ner allt .För det kommer att ta ett tag med planering och funderande innan de får sina platserTänk så mycket nytt jag får att längta efter i vår.Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.