Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 16 november 2010

Blivande Julklapp.

Fick lite inspiration till att sy idag.Kom på att jag har ett tunt fint linnetyg liggande.Och varför inte sy och brodera några linneservetter och kanske ge bort i julklapp.Så jag har gjort en färdigt .
På förmiddagen tog vi en promenad ner på stan för att posta ett brev till vårt barnbarn Isabelle.Hon tillbringar sitt andra gymnasieår i Kenya på svensk internatskola.Hon får vara med om många annorlunda upplevelser där.Hon trivs väldigt bra.Men får lite då och då Längtan efter sin familj i Tullinge.Men till Jul åker de ner hela familjen och blir kvar till skolan börjar i Januari.

3 kommentarer:

  1. Oj, vilket spännande liv hon har ditt barnbarn! Jag beundrar faktiskt alla som vverkligen ger sig iväg och ser världen medan dom har ork och möjlighet.
    Och vilka fantastiskt vackra servetter du gör, dom skulle man nästan inte våga torka sig om mun med!

    SvaraRadera
  2. Måste först och främst bara säga att din header är FANTASTISK! Vilken färg och vilken känsla i den bilden:)

    Tänk vilken enorm chans ditt barnbarn har fått! Hon kommer att ha erfarenheter med sig i livet som de flesta bara kan drömma om!
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  3. Tack Madam C.Tycker själv att den bilden blev bra.Ibland lyckas man.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.