Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 16 december 2010

Besök av hungriga rådjur

Tre stycken hungriga rådjur precis utanför vår tomt.De kom inte ner i trädgården idag utan forsatte förbi bort mot grannens garage och sedan forsatte de bortöver.Man får ju lov att säga de är vackra.Så synd att de förstör så mycket på jakt efter mat när det är så här mycket snö.Och som det syns på bilden så kommer det mer idag.Så nu får de ännu svårare att hitta mat.

2 kommentarer:

  1. Visst är dom vackra och jag har faktiskt inget emot dom - så länge dom inte äter upp allt i trädgården. Men här på Gotland har vi klarat oss från besök som tur är.
    Däremot i Älvsjö i Stockholm, där gick dom in på tomten över häcken när jag gick ut med hunden!

    SvaraRadera
  2. här hemma har vi inte sett några rådjur i trädgården än,men på kolonin brukar de äta upp massor,förra vintern åt de upp mitt familje äppelträd//maggan

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.