Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 2 december 2010

Drömmer mej tillbaka och framåt


Har tillbringat en stund med att gå genom en massa bilder från tidigare år Man blir lite lätt nostalgig när man ser allt vackert som har blommat i min trädgård.Då börjar planerna för nästa år att poppa upp.Beställde en massa fröer till nästa års grönsaksodling.Tror det blev sex olika tomter.Det är så spännande att prova nya sorter.Sorten Sungold kom med även i år.Den är supergod.

3 kommentarer:

  1. Ja, visst är det härligt att se tillbaka, drömma och sedan börja planera för nästa säsong. Vad spännande att du redan beställt fröer! Ska ägna mig åt det under jullovet, tänkte jag:)
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder, jag bara njuter och framförallt ler när jag tittar på dem.

    Tack för det, ha det gott i kylan,
    Kerstin

    SvaraRadera
  3. blommande träd,finns det nått vackrare,längtar så till våren//maggan

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.