Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 17 december 2010

Ett litet uppehåll

    En god jul och ett gott nytt år till er alla.
    
    Tänkte göra ett blogguppehåll nu till efter nyår.Har lite annat pyssel som behöver göras.Och samtidigt vill jag passa på att tacka för alla goa kommentarer på det jag skriver och visar.Det värmer gott om hjärtat.Hoppas nu att ni får en riktigt god jul och att det nya året blir ett bra trädgårdsår för oss allesammans.
    

10 kommentarer:

  1. God Jul och Gott Nytt År till dig också.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. God Jul & Gott Nytt år på dig med!!!
    Den där nejlikan du har som header.... VAD HETER DEN!!??? Helt underbar!

    SvaraRadera
  3. Om jag det visste.En egen korsning som kom fram med de andra jag sådde.Tog fröer från de jag hade förut i trädgården.En mycket lyckad korsning.

    SvaraRadera
  4. God Jul och Gott Nytt År på dig också Gunsan!
    PS! Håller med, det var en jättesnygg nejlika!

    SvaraRadera
  5. GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Susie

    SvaraRadera
  6. GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT trädgårds ÅR//maggan

    SvaraRadera
  7. Önskar Dig detsamma!
    Vi ses igen efter nyår!
    Mia

    SvaraRadera
  8. Mmmm - dessa ljuvliga Amaryllisar! Tror inte man kan få nog av dem :)

    Ibland behövs det en paus för att hitta rätt med tid och sysslor.

    Önskar dig en härlig och trivsam julhelg :)

    SvaraRadera
  9. Tittar in för att säga GOD JUL!!!!!
    Vill önska dig och din familj en fröjdefull sådan!
    Linda

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.