Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 26 december 2010



Gör ett litet inlägg innan nya året.Köpte mej en ny kamera i julklapp.Den verkar så toppen bra.Och det följde med ett bra fotoprogram där jag kan fixa till bilderna så fint.Bilden här på lilla Tequila visar hur jobbigt det är för en liten hund att fira jul.Bilderna är tagna hemma hos vår dotter där vi hade en mycket trevlig julafton.Våra barnbarn är ju vuxna nu ,ja nästan.Den yngsta är 14år. Så julklappsutdelningen går lugnt till nu för tiden. Vi har minskat ner betydligt på paketen. Vi vuxna köper inte till varann och om vi gör det så blir det bara en liten sak.Tycker det är så skönt.

3 kommentarer:

  1. Jag älskar visserligen julen, men det är rätt skönt när den är över och man är för sig själva och kan slappa framför datorn eller i soffan framför TV´n.
    Penny är också helt slut och vill bara sova idag, för hon kan naturligtvis inte sova när vi har gäster och det tar väldigt på en gammal hund.
    GOD FORTSÄTTNING
    Susie

    SvaraRadera
  2. Grattis till din nya kamera! Det ser ut att bli många fina bilder med tiden!
    Ja, fyj vad det måste vara ett litet djur när folk är kanske mer högljudda än vanligt.

    Det ljusgula i min bergsbild är en dvärgrododendron, Rhododendron 'Wren'

    fortsättning på alla helger!/Anja

    SvaraRadera
  3. både hunden och katten var helt slut efter julhelgen hos min dotter och barnbarn,de hade inte en lugn stund med en 2åring i närheten//maggan

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.