Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 10 januari 2011

Bild glädje


De här små raringarna fick min längtan efer våren att gå i gång riktigt mycke.Har kollat bilderna i mitt Webbalbum.Och då blir det så där när man får se en del(Å ja den hade jag glömt)Eller undrar var jag satt den.Vi har soligt och vackert idag och plusgrader,men man känner ingen längtan att gå ut för som vanligt blåser det för fullt.Och tyvärr så är jag förkyld.Men allt det där går över.


2 kommentarer:

  1. Jag har också en otrolig längtan nu efter snösmältning och vår! Det blir nog till att drömma bland bilderna på datorn någon månad till...
    Jag har beställt frön av dillpion ifrån Botaniska i Göteborg, håller tummarna för att jag får en portion....dom hade inte så många..
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga sommarbilder! Det är så skönt att mitt i vintern gå in och titta på sina sommarbilder och minnas hur härligt det var! Vi hoppas på en riktigt lång och härlig odlingssäsong!
    Ha det riktigt gott!
    Christina

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.