Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 25 januari 2011

Nya gamla bilder


Den första bilden är när min längsta rabatt var helt ny.Inte så mycket planterat.Och hur det blev den kan man se på min headerbild.Den blev bra .Så jag är ganska nöjd med den.Som jag skrev förra gången så hade jag mycket växter i uterummet när det var nytt.Fikonträd,Persika och mycket annat.Intresset för växter och trädgård har bara växt sej större och större vartefter åren går.Och när jag kom på att jag kunde övervintra i källaren med hjälp av tillskottsljus,ja då var jag riktigt fast.


1 kommentar:

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.