Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



fredag 4 mars 2011

Födelsedag

Hade en härlig födelsedag igår.Blev så firad,med blommor och kramar och en hel del telefonsamtal.Sonen slog en signal från Japan och sjöng så fint för mej.Samma gjorde grannfrun och makens syster.Sonens fru hörde av sej på kvällen.Dottern med man och fyra barn var hit på kvällen och fikade.Cecilia testade sina kunskaper i Akupungtur på oss.Blir bra sen när hon är klar att kunna ha en egen liten doktor.Blommorna som jag fick var så fina .Marie hade satt ihop en rosa bukett med ranunklar.zinna ochros allt i rosa.verkligen vackert.Sonen skickade tulpaner anemoner nejlikor blandat med olika gröna blad.Idag kommer min syster och hennes man på besök.Ska bli kul.

2 kommentarer:

  1. Grattis så här i efterskott! Fast jag känner mig inte nått skyldig, jag grattade ju dig på Facebook igår.
    Underbara buketter - är möjligtvis rosa din favoritfärg?

    SvaraRadera
  2. ja just den där ljusa mjuka rosa tycker jag om.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.