Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 5 mars 2011

Presenter från min kära syster.

Fick två nya orkidéer av min syster när de var här igår.Och de doftar.Allra godas doftar den röda.Det känns i hela TV rummet.Förra året fick jag en Bouganvilla av henne,som höll på och blommade hela sommaren ända fram till sena hösten.Och nu börja det komma nya knoppar i den.Fint när man har tur med det man får i födelsedagspresent.

5 kommentarer:

  1. Åh, så fina! Du, jag har plöjt boken om silversmycken, verkar superkul. Här ska skapas, Matilda är också heltänd och vill testa. Tror även Cissi blev sugen. Måste komplettera med en trästav så jag kan göra ringar. TACK!!!!

    SvaraRadera
  2. Fina presenter....Grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilka fina bilder du visar och jätte fin blogg du har. Snäll syster du har :)

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Fina orkideér du fick!Jag gillar bäst de som doftar:-)Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Grattis till både fina presenter och en snäll syster.
    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.