Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 25 mars 2011

Så månka vackra växter och prylar.

Var så goda.Lite ögongodis från trädgårdsmässan.Det finns ju så mycket vacker att vila ögonen på.Men oj så trött man blir när man vandrat runt ett antal timmar.Fötter och ben går nästan i strejk.Men det är ju så himla roligt.Hittade lite växter som fick följa med mej hem .Men dom visar jag en annan dag.Det här badkaret tycker jag är så vackert.Skulle inte ha något emot att få sätta det i vårt badrum.Kollade om jag skulle känna igen någon från Trädgårdsbloggarna men det gjorde jag inte.

5 kommentarer:

  1. Tack för titten Gunsan;) det kändes nästan som om jag var där. Det var en väldigt massa snygga prylar som jag föll för och badkaret var ju läckert:) Ha en trevlig helg/Monne

    SvaraRadera
  2. God morgon :) Åh vad roligt att få se bilder från mässan, massor av inspiration! Tack för titten, hoppas få ser mer bilder :)
    Ha det så gott :)

    SvaraRadera
  3. Hej Gunsan!
    TACK för titten!
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  4. Härligt godis! En del känner jag igen sedan igår, men en del har jag nog missat. Jag gick också runt och kollad på folk och undrade om det var någon man kände från bloggarnas värld. Men det var ju en del folk att kika på;-) /Anette

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.