Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 28 mars 2011

Snart blir det trängselavgift.

Har det här Trebladet i källaren och som ni ser så blommar det nu.Är ju lite blek men det beror ju på ljusbrist.Är så lycklig för att det överlevde tiden i växthuset då det var så himla kallt.
Tog med mej en bok och satt mej i växthuset och läste igår.Kändes väldigt mysigt måste jag säga .Hoppas vi får lite varmare nätter snart för jag behöver starta upp växthuset nu .Tomaterna har fått sån fart efter sista omskolningen.Det är med andra ord (mycket)trångt där nere i källaren

3 kommentarer:

  1. Lycka till med dina tomater och annat fint du ska ha i ditt växthus!
    mvh mia

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att trebladet klarade sig! Jag beställde tre olika sorters trebladsfrön från botaniska som står och vilar ute under snön. Det ska bli spännande att se om de kommer igång i år eller om den behöver en vinter till:)
    Må så gott i ditt sköna växthus!

    SvaraRadera
  3. Du har ju en hel trädgård i källaren! Underbara trillium! Jag köpte några nya förra året som jag är lite orolig för nu. Hoppas hoppas.
    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.