Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 8 april 2011

Blommar nu

Nu är det full fart i trädgården.krokusarna blommar så fint nu.Två av Julrosorna har nu fullt utslagna blommor.Den mörkt vinröda kan jag inte komma ihåg att jag köpt.Troligen är det så att jag köpt den  med tron att det var en helt annan färg.Men det gör ju inte ett dugg den här är så vacker.Sen har jag blommor i en tomatplanta.Det är Sungold som kommer så fint.Tänk så underbart när man kan börja gå ut i växthuset och plocka och äta tomater igen. JAG LÄNGTAR.

1 kommentar:

  1. Fina julrosor!Jag vill bara ha fler:-)
    Mysigt med tomatplantor att fingra på så härlig doft!Ha en trevlig trädgårds helg:-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.