Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 6 april 2011

Kvällsläsning


Har köpt några trädgårdsböcker(som om jag inte hade några förut),men det är en last som jag har.Älskar att läsa om trädgård och allt som hör till.Och en bok handlar om grönsaksodling och där behöver jag bättra på mina kunskaper en hel del.Och en bok om odling på balkong och i uterum och båda har vi vid vårt hus.Funderar på att göra något med vår balkong i år.Där skulle man kunna ha några krukor med sånt som är svårt att få ha i fred för sniglarna.Tål att tänka på.

5 kommentarer:

  1. Trädgårdsböcker får man aldrig för många av. Om man inte kan förverkliga allt kan man alltid drömma.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Mmmm det är kul med bra trädgårdsböcker!

    SvaraRadera
  3. Svårt att låta bli att köpa nya böcker :-)o varför ens försöka låta bli:-)
    Har inte ens tänkt på att nån kan ramla ner från taket...är alldeles för upptagen av min oro för trädgården ;-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  4. trädgårdsböcker är rena porren för en trädgårdsälskare:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  5. Här är en till som är helt såld på allt vad trädgårdsböcker heter.
    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.