Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



söndag 29 maj 2011

Bildlek medan regnet trummar på rutan.

Det här är ett roligt sätt att fördriva tiden när man inte kan vara ute.Just nu regnar det och blåser.Inget uteväder med andra ord.Fast det är bra för växterna.Önskar bara det vore lite varmare.men det är ju på väg enligt SMHI.Ska man våga tro på dom.Och jag har märkt att vintern var bra för sniglarnas del.Har aldrig sett så mycket sniglar förut.
På bilden här över så blommar den gula Azalean nu.Och Revsugans blomställningar står som små soldater i kanten på rabatten.Och bilden under där har jag nog visat en del förut.men det blev så vackert tillsammans.
Om man klickar på bilden så får man upp en större så man ser ännu bättre.

4 kommentarer:

  1. Vi fick 8 mm regn inatt, hos mig skiner solen och det är fint Mors Dag väder.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med bildprogram o göra olika collage mm, härliga bilder! //helén

    SvaraRadera
  3. Vad fint du lekt idag..:) Kul.
    Vill också önska dig en skön söndags kväll. Idag har blogger strulat för mig.. :(. Många kramar från Maria

    SvaraRadera
  4. Ja ja tänker oxå att jag ska greja lite med bilder men det blir visst inte av...
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.