Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 4 maj 2011

Jag fryser.

Så jag tänkte värma mej med några bilder
som är tagna någon av de sista varma dagarna.
Det här lilla blommande trädet är ett
Kojou-No-Mai.Inte många blommor kvar
nu efter alla hagelskurar.
Ett av mina få kvarvarande doftpelargoner.Luktar citron.Peach Cream.

Och doftar det gör den här Auriklern med.Mazetta Stripe..
Den här heter Walton Heath även den en doftare.
Ännu en doftare.Baltic Amber.

5 kommentarer:

  1. Det är inte utan att man blir lite sotis på dina växter.

    SvaraRadera
  2. Jag fryser osså, skitkallt ju o knappt nån sol! Aurikler är sååå fina, ångrar att jag inte tog med alla från vårt gamla hus......men jag får nöja mig med de 2 jag har. Ha det gott! //helén

    SvaraRadera
  3. Så fina så dina aurikler!Blir alltid sugen på att skaffa fler o det behöver jag ju inte alls flera alltså men...de är ju underbara!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  4. Fina aurikler du har, gillade särskilt den mörka, Baltic Amber :)

    SvaraRadera
  5. Snart kommer värmen tillbaka, nu finns det hopp igen. :)

    Ha det bra, Kerstin

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.