Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 30 juni 2011

Lite tröst.


Idag behöver jag lite uppmuntran.Har varit till Mälarsjukhuset och gjort en ny mammografi +ultraljud av höger bröst.Hade någon cysta som läkaren stack hål på och då försvann den.Men så var det något mer som de tog ut ett prov av,så det svaret får jag gå och vänta på.Så håll tummarna nu för mej så jag inte måste tillbaka för nya prover och ev operation.Kommer att bli hårt att vänta på svar.Så idag visar jag bara bilder utan namn.Kan inte riktigt få till kom i håget  med namnen.Är tillbaka här för att lägga till namn på växterna.Den första bilden visar en gul fingerborgsblomma.Blommorna blir ganska små,men ser fina ut inuti.
Rosa Mundi.
En ettårig Vallmo som heter Ooh Lala.
Klängrosen Flammentanz
Purpur-Kolibrim
Vallmon Ooh Lala.Blir inte lika fylld

5 kommentarer:

  1. Fy, vad jobbigt. och väntan och ovissheten är det jobbigaste som finns. Du får försöka njuta av din fina trädgård medan du väntar.
    En stor/varm styrkekram från mig!

    SvaraRadera
  2. Åh, så jobbigt. Hoppas att det går bra. Härligt ändå att ha så mycket fint att njuta av under tiden. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Stackars dej! Håller tummarna att allt är bra. Kram!

    SvaraRadera
  4. va trist att behöva vänta, men du ska se at tdet är ok. Håller tummarna givetvis! Gillar den översta blomman, är det nån sorts Fingerborgsblomma?//helen

    SvaraRadera
  5. Stackare, det är skitjobbigt att vänta på läkar- eller provsvar!
    Väntar själv på att få kallelser till fem undersökningar på Visby Lasarett, inte heller kul.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.