Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 25 juni 2011

Midsommardagen.

Min midsommarbukett.Hittade ganska många blommor som jag tycker är typiska för midsommar.Bla Prästkragar Och blåklockorna.Blev en fin bukett.Sen har jag bilder på tre olika vivor som blommar nu för andra gången.Den första var i mitt köksfönster tidigt i våras och så nu när de stått ute sedan Maj så tackar de med en andra blomning
Det här violkungsljuset har en så underbar färg.Vet inte riktigt vad jag ska kalla den.

2 kommentarer:

  1. Vackra blommor och blader!
    Så fint med alunrot i mängder!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina Vivor, de är tacksamma som blommar flera gånger:)//Helen

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.