Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 18 juni 2011

Pion,Näva och Rodgersia.

Ja dom växer tillsammans i en ganska skuggrik rabatt.Men som dom verkar trivas.De har varje år bara växt sej större och större.Speciellt Rodgersian som nu är enormt stor.Alla växter i den rabatten har blivit stora.Kan ju vara att den håller fukten kvar ganska bra.Och blommorna på Rodgersian och Pionen har tillsammans med den blå Nävan blivit en mycket lyckat kombination.

2 kommentarer:

  1. Härliga färger tillsammans. Älskar färgen på Nävan:)//Helen

    SvaraRadera
  2. Kikar in och vill önska dig en härlig sommar och midsommarhelg...många soliga kramar från Maria ♥

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.