Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 4 juli 2011

Från knopp till blomma.

Det här har jag väntat på med nyfikenhet och spänning.Hur skulle dom se ut? Skulle dom bli vita eller krämfärgade?Ja nu så har jag fått veta.De blev krämfärgade.Och så vackra.Jag har ju inte haft Klockrankor förut ,men såg dom hos Cluas Dalby och de var ju underbara.Nu väntar jag bara på att de blålila också ska slå ut.Det finns stora knoppar så det borde inte dröja så länge.

3 kommentarer:

  1. Vilka konstverk att få följa knoppen till utslagen blomma. Den blev jättefin.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härlig växt och fin bildserie!

    SvaraRadera
  3. Klockrankor är jättefina, hade en lila variant förra året. Den färgen du har är jättesöt:)//helen

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.