Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 19 juli 2011

Ja imorgon får jag besked.

Floxen blommar jättefint nu.Har en vit också men den kommer lite senare.Den med vitbrokiga blad är en klar favorit.Och den platsar så bra tillsammans med den gula rosen och den vita Purpurklätten.
En ljust pastellrosa Malva.
Min härliga pynthylla där jag samlat en massa betongfigurer och fina baljor,vattenkanna och en kruka som påminner om gamla mjölkflaskor.Allt från Maries butik.
Och visst blev Klockrankan mörkt lila.Bara den fick en dag till på sej då mörknade den så fint.På bilden kan man se den i tre olika stadier.Ja då har vi kommit så långt fram i tiden igen så imorgon får jag veta vad som ska hända med mej.Hoppas att det inte blir stor operation eller något sånt.Bara en ofarlig förändring är vad jag önskar det är.Varför ska man råka ut för det här nu när man hade det lugnt och skönt.

8 kommentarer:

  1. Ja man undrar ju varför...håller tummarna för dig!!!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för dig imorgon och hoppas du får ett positivt besked.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder, gillar den blå floxen. Hoppas du får ett bra besked imorron, håller tummarna. mvh Helen

    SvaraRadera
  4. Lovar att hålla tummarna för dig hela dagen imorgon!
    Stor varm kram!

    SvaraRadera
  5. Superfina bilder! Hoppas verkligen du får ett bra besked.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna för dej! Hälsningar Christina

    SvaraRadera
  7. Hejsan Gunsan
    Härliga bilder! Jag känner blomdofterna ända hit!
    Din pynthylla ser helmysig ut med fina prylar i!/Anja

    SvaraRadera
  8. Tänker på dig...
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.