Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 26 juli 2011

Lite hobbyarbeten

Kände för att visa något annat en blommor idag.Håller på att göra ett kuddfodral,och framsidan är nu klar kommer att göra en quiltad baksida med drag kedja så det går lätt att ta av och på.Maken och jag har städat färdigt huset idag och eftersom han dammsög så tog jag och gjorde en storstädning av badrummet.Tömde alla lådor och skåpet och torkade rent.Sen har jag suttit på altanen och skvallrat med grannfrun en bra stund Man vill inte göra allt förmycket idag då det är riktigt varmt.Men prata går ju bra.

3 kommentarer:

  1. Så fint kuddfodral! Härligt att ni har det varmt! I dag har solen lyst på oss också. Hälsningar Christina

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fint! vad duktig du är/Mariana

    SvaraRadera
  3. Åh, så fint....vad duktig du är!//helen

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.