Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 12 augusti 2011

Äntligen lite sol och värme.


Hittade den här floxen men bara en blomställning och en ny färgställning en de andra som jag har.Måste ha blivit en egen korsning av den röda och den rosa .Jag bugar och tar emot.
Här kommer ett par bilder från det som vi kallar landet.Dit vi åker för att ladda batterierna.Där är så vackert och så skönt att vara.Och så har man den härliga Mälaren att ta ett dopp i när tempen till-låter.På den undre bilden är Ronnie på väg ut för en fiske tur.
Min favorit den vita Höstanemonen.Å så vacker.

3 kommentarer:

  1. Roligt när phloxen busar till det och med bra resultat :) Tittade på mina phlox igår och tror jag vill ha lite andra färger, får gå på jakt tror jag :)

    Fint stuga ni har - visst är det härligt med miljöombyte - och kanske har ni som vi, ingen större trädgård så man får lite vila från den med :)

    Ha en skön helg :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig brygga ni har vid er stuga på landet.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst blir man glad när växterna dyker upp i nya skepnader... och vilken underbar plats 'landet' verkar vara.
    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.