Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 9 augusti 2011

Åska och hagel

Vilken hagelby det kom här för en halvtimma sedan.Vi fick 10mm på 10 minuter.Tempen dalade från +20 till+14.Det kändes lite isigt i luften när jag gläntade på dörren i uterummet.Åskan mullrade på ganska ordentligt en stund.Kändes som den tänkte parkera sej över oss men som tur var så försvann den ut över havet.Vet inte om jag vågar gå ut i trädgården och kolla skadorna som måste ha blivit efter den där skuren.Får vara till senare.

7 kommentarer:

  1. Fy 17 vilket väder! Hoppas verkligen att det inte kommer hit!! Här är det strålande sol, 22 grader och badväder - men ingen finns här att bada med. Gubben gör inte det längre. Han blir så "sandig" säger han: :-(

    SvaraRadera
  2. Men oj, det ser inte kul ut! Hoppas det inte blivit alltför stora skador i trädgården! Här mullrar åskan från och till, men än så länge inget regn och jag hoppas innerligt att det inte kommer något hagel!

    SvaraRadera
  3. Vilket oväder ni har haft! Hoppas du inte fick för mycket förstört! Ser ut som vinter på bilden./Christina

    SvaraRadera
  4. Oj va vitt....det kan man vara utan. Men snart är solen ett minne blott då blir det bara regn o rusk heeeela hösten:(//Helen

    SvaraRadera
  5. Nämen fy vilket eländigt väder!!!
    Glad att jag vi inte har huggorm utan bara snok :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  6. Milda makter vilket elände!
    Hugaligen...
    Nu får vi önska tillbaka solen igen.
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  7. Oj!! hoppas du klarat dej från skador på växterna!
    Mariana

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.