Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 30 augusti 2011

Blev så sugen på att skriva lite igen.

Satt och bläddrade i en hem inredningstidning idag och fick se en bild på ett nästan lika dant planteringsbord som jag hade ute i växthuset.Bara det att dom hade flyttat in sitt i huset.Naturligtvis fick jag då lite tankar om hur jag kunde göra med mitt.Sagt och gjort det blev ett hörn i uterummet som blev den nya platsen för mitt bord.Så igår fick jag för mej att måla en gammal korg svart och nu blev det en blomma i den och ny plats framför bordet.Tänk vad en bild i en tidning kan ställa till det.Allt sånt är så positivt för mej just nu.Nu är det snart dags för dagen D.Har fått så många tröstande ord från alla ,så det känns så bra.Nu ska det bara bli skönt att få det gjort.Tack alla som har skrivit kommentarer här.De hjälper mej så mycket.Snart är jag igång som vanligt igen .

3 kommentarer:

  1. Åh hej!Vad roligt att höra från dig!O skönt att du är vid gott mod.
    Vad fint du gjort :-)Det brukar var skönt att ta sig för något tycker jag när det känns jobbigt.
    Ska tänka på dig på torsdag o hålla tummar o tår!Hoppas du snart är tillbaka :-)
    KRAMAR från mig!

    SvaraRadera
  2. så skönta att höra att du är id gottt mod. Håller tummarna för dig!
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  3. ja, tidningar kan verkligen inspirera :=)
    Du har ett vackert planteringsbord, blev supersnyggt, pryder verkligen sin plats i uterummet.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.