Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 17 augusti 2011

Nu så tar jag en lite längre bloggpaus.

Visst är den vacker min Amarylis,som blommar vid fel tid till min stora glädje.Och Praktklockan på nästa bild är lika vacker den.Första blomman var utslagen när vi drabbades av den kraftiga hagelskuren.Den blev ganska trasig måste jag erkänna.Hängde i trasor.Tur att den inte hade kommit så här långt då.I dag så har kallelsen kommit från Mälarsjukhuset och det kommer att bli operation första september.Så nu tar jag en paus från bloggandet så får vi se sen hur det blir.Vill ju gärna forsätta skriva och visa bilder om jag orkar sedan.På måndag så ska jag få följa med Marie till Zetas och kolla på blommor .Ska bli så himla roligt.Tror hon sa att vi skulle besöka något mer ställe men nu kommer jag inte ihåg.Önskar er alla en trevlig forsättning på Augusti.Så ses vi i September om allt går som jag vill.Ha det bra och var rädda om varandra.

13 kommentarer:

  1. Jo, visst är det något xtra ljuvligt med vita klockor:-)

    Var rädd om dig du med Gunsan, och så tänker jag på dig den 1 sep!

    kramkram H.

    SvaraRadera
  2. Åh vad trevligt med en tur till Zetas!Jag åker dit imorn.
    Sköt om dig nu!Så ses vi snart igen:)Håller alla tummar jag kan för dig!!!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt ska gå bra för dig, jag ska tänka på dig och så hoppas jag att du snart är tillbaka här igen.
    Stor Kram!

    SvaraRadera
  4. Underbart vacker amaryllis! Hoppas allt går bra och att du återhämtar dig snabbt! Var rädd om dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Sköt om dig väl så du blir fort frisk igen.
    Vi finns här då du orkar komma tillbaka.
    En styrkekram från mig.

    SvaraRadera
  6. Underbara blommor! Hoppas att operationen ska gå bra och att du återhämtar dig snabbt! Jag ska tänka på dig!
    Kramar
    Christina

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas att allt går bra och att vi får se dig tillbaka snart.

    Lycka till, Kerstin

    SvaraRadera
  8. Hoppas att allt går bra och att vi kan läsa på din blogg igen snart!
    jag tänker på dig
    mia

    SvaraRadera
  9. Hej vännen. Fina bilder som vanligt :) Krya på dig nu och var rädd om dig. Vi hörs sedan :) Kramar från Maria ♥

    SvaraRadera
  10. Underbara vita blommor! Sköt om dig och ta det lugnt, så ser vi fram emot dina härliga bilder i september igen.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Önskar dej lycka till med din operation.Kram Christina

    SvaraRadera
  12. Hej, jag har varit lite frånvarande från bloggandet ett tag så jag har missat att du ska opereras. Lycka till med operationen eller hur man nu ska säga! /Anette

    SvaraRadera
  13. Önskar dig lycka till med operationen och sköt om dig nu.
    Ha det gott!!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.