Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 20 september 2011

En ask för nipper.

Nu har jag med hjälp av min broderimaskin tillverkat en liten ask som man kan lägga smycken i eller något annat litet .Men det var inte det lättaste att limma och montera ihop den.Skulle behövt ha ett par händer till.Det blev inte superbra men efter som det är jag själv som ska ha den så får det duga.Håll tummarna för mej i morgon  så att det blir goda besked.Hej så länge.

3 kommentarer:

  1. Tycker din lilla nipperask är supersöt.
    Håller tummar och tår för dig i morgon.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att den blev jättefin! Tänker på dig och hoppas verkligen på det bästa!
    Ha det gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  3. öt liten ask. Och jag håller tummarna för dig. Kram Maria

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.