Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 13 september 2011

Nu åkte shortsen upp på vinden

Strök ett par byxor nu på morgonen och när jag hängde in dom i garderoben så föll min blick på alla shorts som hängde där och tog plats.Så då blev det en tur upp på vinden.Där får de ligga till nästa sommar.Strövade runt lite där uppe och fick syn på den här lilla raringen som jag sydde och målade för många år sedan.Hittade fler handgjorda figurer i en kasse .Trodde jag hade slängt dom,De satt på en hylla i källaren då vi hade översvämmning för ett par år sedan.Men de hade tydligen klarat sej.Fast jag har inget minne av att de hamnade på vinden.Nu fick den här sötnosen komma ner och sitter nu på en byrå i syrummet.Han får vara blomman för dagen.

1 kommentar:

  1. Jättsöt! Inte 17 ska du ha dina "figurer" gömda uppe på vinden inte!!
    Har du "redan" hängt upp shortsen, det har inte jag. :-)
    Fast det är så enkelt att jag använder mina inne istället! *fniss*

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.