Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 6 oktober 2011

Å vad jag är glad.

Idag har jag äntligen fått veta vilken efterbehandling jag kommer att få.Och det blir inte några cellgifter.Gissa om jag grinade när jag lagt på luren.Jag har varit så rädd för att jag skulle behöva genomgå hela behandlingskedjan.Nu blir det tabletter som jag ska börja med imorgon.Och sen kommer det kallelse till strålbehandling framöver.Om jag har tur så kan jag vara klar med den till årsskiftet.Tack alla ni som hållit tummarna och peppat mej med goa kommentarer.Ni ska veta att dom gör mycket gott.Tänk nu kan man börja planera lite igen för tex nästa trädgårdsår.Har ringt och smsat till dotter ,sonhustru och min syster,Sonen pratade jag med igår men då visste jag ju inget.Men han befinner sej på affärsresa i Turkiet till imorgon så det är lite svårt att nå honom.Barnen har vart så himla fina och sagt att det där klarar du bra mamma vad det än blir för behandling.Maken har även han varit ett stort stöd för mej.Ja kära nån så glad jag känner mej.Nu ska jag sätta mej ner och läsa den här nya trädgårdstidningen som låg i brevlådan idag.Såg att det var en intressant artikel om surjords partier.

9 kommentarer:

  1. Jag gläds verkligen med dig/er.
    Ha nu en riktigt trevlig stund med din nya trädgårdstidning.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så härlig nyhet du har fått!
    Glädjs jättemycket tillsammans med dig :=)
    Önskar dig en toppenfin dag, du kan verkligen unna dig något extra för att fira.

    SvaraRadera
  3. Så bra att du fick slippa cellgiftet. Fick också Natur&Trädgård i dag. Intressant med surjordsparti. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken glädjande nyhet och så skönt för dig att du slipper den tuffa behandlingen!
    /Anette

    SvaraRadera
  5. Åh vad skönt!Det måste ha varit en hemsk väntan för dig!Jag blev så glad när jag såg din rubrik för då förstod jag.
    Många stärkande KRAMAR till dig från mig!

    SvaraRadera
  6. Så himla skönt för dig!
    Även om det nu för tiden inte är så jobbigt med cellgifter som det var för bara 10 år sen, så är det ju inte direkt kul. Men nu behöver du inte oroa dig och kan med lugn och glädje se fram mot nästa vår!!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  7. Så skönt att det blev bra besked, gläds med dej! Tidningen verkar jättespännande, undrar om den ska dimpa ner i min brevlåda snart? Ha det gott!
    Inger

    SvaraRadera
  8. Gläds med dig! Var rädd om dig och ladda för ett
    nytt trädgårdsår.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. ÅÅ vad jag glädjs med dig!!!
    Ha det gott!!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.