Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 3 november 2011

Nu har jag shoppat loss.

Oj vad jag köpte saker igår.Först var vi till blomsterlandet och inhandlade nya krukväxter.Behövde förnya en hel del.Dom bilderna kommer i morgon.Nu blir det bilder på det som jag köpte hos Marie när hon hade kundkväll i går med 25% på allt i butiken.När vi gick så var det ganska packat med folk.Såg på hennes blogg Rut&Signe(finns länk här till höger)att hon var mycket nöjd .Hoppas det blir lika mycket folk den 17 november då hon har en ny kundkväll. De här två fåglarna kom med hem.







Och den här kransen klädd i björknäver kunde jag inte motstå.Så nu hänger den på dörren.
Spegeln har jag haft ögonen på en längre tid så igår så slog jag till.Hänger nu över fönstret i trappan till övervåningen.
Och så dessa rostiga saker som jag faller för jämt.Den här rosen i en ring är för ett värmeljus.Så söt att jag  ju bara var tvungen att lätta på plånboken.

7 kommentarer:

  1. O vad härligt att shoppa löss ibland. Så fina saker du köpt, grattis. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vackra saker du har handlat, det är så roligt att bara få falla för köplusten ibland :=)

    Önskar dig en härlig dag!

    SvaraRadera
  3. Härligt att få lite nytt bland dekorationerna! Den där kransen var ju väldigt tjusig och ovanlig!!

    SvaraRadera
  4. Fine ting du har købt.
    Tak for kigget.

    SvaraRadera
  5. Vilka fina saker du köpte, kransen skulle gärna få hänga på min dörr//maggan

    SvaraRadera
  6. Vilka fina saker du har handlat! De där fåglarna väckte mitt habegär. Vad är de gjorda av? /Anja

    SvaraRadera
  7. Vi är tre 50-talister som öppnat en blogg som heter tre tanter. Vi skriver om -50, -60 och -70 talet. Hoppas du vill besöka oss:)

    Hälsar Tant Gredelin

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.