Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 28 november 2011

Ny shoppingtur till Rut&Signe.

Skulle ju ha vart dit igår men vädret lockade inte till att åka och titta på julskyltningen.Så det blev en tur idag istället.Och som vanligt kom jag hem med en hel del saker.BLA den här jjulbocken i betong .Den fanns i två storlekar det här är den stora.Nu står den på elementskyddet i hallen så det blir bland det första man ser när man kommer in.
Den här ängeln den har jag haft ögonen på ett tag.Tycker den är så go och fin.Och en ros att pynta med.
Ett par vackra och glittriga kulor som man kan hänga var som hellst.Och två små söta vita duvor att dekorera med.
Struten ska jag plantera någon blomma i och hänga i ett fönster.Och den ergade skålen kommer bli superfin att göra något med blommor i.
Kulorna är verkligen glittriga.Olika mönster på dom.Så mycket fint Marie hade fått hem nu till jul.Hade kunnat handla mer men man måste ju ha någon plats till det man bär hem.Jag var och köpte tre mattor också .En röd och vit plastmatta till köket och två röda till hallen.Dom kommer fram sedan när det blir julstädat.

6 kommentarer:

  1. Fina saker du köpt i behagliga färger:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen söta saker hon har i sin butik din dotter!Bra att veta när det bär av på äventyr med Acchlejorna i vår :-)
    KRAM från mig!
    ps.hoppas du mår bra :-)

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint. Betongbocken gillar jag särskilt! Har haft ögonen på en sån ett tag nu! Kan ju inte ha vanlig halmbock, för katterna äter upp den, men en betongbock får nog vara i fred!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  4. mycket fina saker,ha det så gott,maggan

    SvaraRadera
  5. jättefina kulor! Ja det är ledsamt med lilltösen...jobbigt för henne! Tack för din omtanke...kramis semlan

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.