Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 10 december 2011

Lite nytt och lite gammalt.

Det nya är soffan jag köpt.Den kom i veckan nu när jag var borta så R hade satt den på plats och gjort fint tills jag kom hem i går.jag är så nöjd med den.Och så är den ju bäddbar.Blir bra nu i jul då vi kommer att behöva ha 5st bäddar.Den röda och den grå kudden hade jag köpt i Eskilstuna.Passade så fint i soffan
Och de här änglarna är ganska gamla.Kommer inte riktigt ihåg när jag målade dom.Men det är nog 6år sen det tror jag om inte mer.Såg ett tips i en hem inredningstidning med änglar hängda på skåpsdörrar så här.Och då kom jag ihåg mina .Passade himla bra där på nät dörrarna.Sen har jag plockat in lite annat julpynt på hyllan.

4 kommentarer:

  1. Letar oxå soffa.Snygg gråfärg på din.Lätta att piffa med olika kuddfärger.
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Bra med en soffa som ger extra sängplatser. Soffan ser så skön ut. Och en filt av mormorsrutor har du virkat också.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Gode billeder.
    Hvor er dine engle smukke. Jeg ville gerne at jeg havde skabiloner til dem.
    Tak for kigget.

    SvaraRadera
  4. soffan blev ju så snygg,mysigt med änglarna,ha det så gott,maggan

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.