Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 21 december 2011

Nu är det klart.

Hej alla bloggvänner.Hoppas att ni mår bra och inte stressar för mycket nu inför Julhelgen.Själv är jag nu klar med mina behandlingar och kunde gå runt till flera på Hotellet  Och sej hej då och lycka till.Tyckte synd om dom som hade många dagar kvar.Och det värsta är att Hotellet stänger i mellandagarna och då får många sitta och åka fram och tillbaka långa sträckor.
I går kväll så ringde det på dörren och in kom dottern och hennes dotter .Och med sej hade dom den här fina krukan med Hyacinter.Och videgrenar.Den är så himla fin.Gissa vem som började lipa då.Har blivit lite känslig märker jag.
Sen fick jag en av Maries köränglar som hon har i butiken.Den är lite ovanlig och mycket söt.Dom ville fira att jag nu var klar och hemma.Värde modershjärtat.
Kan ni höra så fint hon sjunger?
Min lilla sovande tomtenisse.Den måste bara fram varje år..

6 kommentarer:

  1. Vilken fin julgrupp o ängel du fått! //helen

    SvaraRadera
  2. Å vilken underbar ängel och fin blomma du fick,skönt för dej att vara klar nu till Jul,ha det så bra nu,maggan

    SvaraRadera
  3. Förstår att det känns skönt att vara färdigbehandlad.
    Vilken fin julgrupp du fick, ängeln och tomten är så söt.
    Julkram från mig!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig julkruka du fick och ängeln är jättefin! Förstår att du vill ha den söta tomten framme varje år! Måste vara skönt att vara färdigbehandlad nu så du får vara hemma i lugn och ro under julhelgen!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken fin julgrupp. Gulliga videkissar! Önskar dej en riktigt GOD JUL.Kram Lila-Christina

    SvaraRadera
  6. Härlig julgrupp!
    KRAM och ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR
    Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.